Acasă Cetăţeanul supărat HORECA PE TROTINETĂ

HORECA PE TROTINETĂ

681
0
iStockPhoto
iStockPhoto

Narcis GAIDARGIU   ■

Am primit cu bucurie rezervată ultimele măsuri de relaxare anunțate de guvern la propunerea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă (CNSU), cu aplicabilitate din 1 iulie 2021, dăruite domeniului horeca nici măcar cu lingurița, doar cu pipeta.

După ce anterior horeca închidea la ora 21 și la 18 în weekend, programul a fost extins până la orele 24. Actualmente, începând cu 1 iulie, până la orele 2:00. Bun și bronzul!

În contextul actual, teoretic, cât și practic, după trei ore, la 5:00 unitățile de alimentație publică pot redeschide.

Din curiozitate retorică, mă întreb ce se întâmplă cu virusul ăsta deștept între 2:00 și 5:00? Știe oare că are de la guvern trei ore de libertate? Pune de-o samba, face flic-flacuri prin bucătăriile și sălile de mese ale horeca? Măcar să-l găsim obosit ori dormind pe-o coajă de banană aruncată pe plajă.

Încă o curiozitate m-a făcut să caut prin programul liniilor de transport în comun ale CT-Bus, CTP-Cluj Napoca, ST-București și Metrorex, că mai mult n-are sens.

Înafară de liniile cu program de noapte din București, celelalte companii de transport public nu au prevăzut un program de vară pentru transportul public nocturn. Liniile de noapte existau oricum în București, programul lor nu are legătură cu măsurile actuale de relaxare din horeca. Pentru toate celelalte companii de transport public local programul liniilor este aproximativ între 5:00 și 23:00.

Trei ultime întrebări.

Ce face personalul horeca după ora 2:00? Așteaptă cursa de ora 5:00 ori pleacă cu limuzina personală? Cu ce ajung acasă să-și odihnească oasele după o zi de lucru lungă și obositoare, în fața plitelor și a cuptoarelor?

Aviz firmelor de închirieri trotinete. Am observat că trotinetele se cam odihnesc în intervalul amintit. Oportunitate mare de business după ora 2:00. Vizați locațiile horeca, e de treabă.

Nu, nu am comision, nu e publicitate mascată. Facilităm întâlnirea cererii cu oferta, în realitate două nevoi care se pot completa reciproc, născute din incapacitatea unora de a vedea pe feedback, dincolo de litera legii, ce se întâmplă în societate după ce este lansată o măsură.

Încă o dovadă de excelentă colaborare și permanentă comunicare între administrația centrală și cele locale. Dacă nu e ordin, canci inițiativă!

După ce horeca a fost pusă pe butuci, măcar s-o urcăm pe trotinetă.

Publicitate
Articolul precedentChiţac liberarul-stindardul luptei pentru dreptate socială, în Primăria Constanţa
Articolul următorCASA DE LA MARE – romanul unei vendette constănţene

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.