Nastasia BUTUC ■
Hershey’s este o companie americană multinațională, una dintre cele mai mari producătoare de ciocolată. Produsele lor se găsesc pe toate rafturile de pe planetă și sunt la mare căutare de Crăciun, de Valentine’s Day, etc. Venitul companiei în 2021 a fost 8,97 miliarde de dolari și probabil că măcar unii dintre cei care vor citi acest text vor fi contribuit la realizarea acestei sume fabuloase.
Problema e că recent ciocolata Hershey a devenit…o pilula amară: compania a încăput pe mâna activiștilor LGBTQ (homosexuali, lesbiene, transsexuali şi ce s-o mai inventa pe parcurs). În onoarea Zilei Internaționale a Femeii, Hershey’s a distribui în mass-media un promo cu femeia din fotografia de mai jos.
Zâna din poză susține că se numește Fae Johnstone și că, indiferent ce are între picioare, trebuie tratată drept femeie. Aici țintește și promoul celebrei mărci de ciocolată Hershey’s: “Putem să creăm o lume în care fiecare poate să trăiască în public după cum este adevărata și autentica sa ființă interioară”.
N-o să ne punem cenușă în cap și n-o să ne întrebăm retoric ce îi oprește încă pe pedofili, de exemplu, să se manifeste în public după cum le este adevărata și autentica lor ființă interioară dar acuma este o dată în plus evident, Cutia Pandorei e larg deschisă și din ea ies diverse variațiuni post moderne de șerpi și balauri.
Afacerea a produs o reacție dură pe internet unde mulți au măturat pe jos cu Hershey’s dar prevăd că asta n-o să-i oprească pe activiști din marşul lor pentru transformarea firescului în bizar. Dimpotrivă, pentru că există o reală și din ce în ce mai puternică reacție la acest fel de idei, activiștii or să vrea să amplifice campaniile de genul ăsta.
Abundă în America persoane cu vârstă psihică de sub 12 ani și cu predispoziții ‘anti-establishment’ pe care le exersează cu speranța că or să-i facă să arate ‘cool’. Din păcate, cei care îi manipulează controlează azi universitățile, media și guvernul. Și așa am ajuns la punctul unde copiii care se uită la Dora The Explorer (serial de televiziune animat pentru copii americanii lansat în anul 2000), trebuie să vadă în pauza de reclame și câte un ‘dude’ (amic) care arată a femeie la fel de bine cum arată a a Volvo. Apropos, ce împiedică Dacia să se auto identifice drept Volvo și să-şi crească prețul de cinci ori ? Răspuns: piața, adică lumea reală. Și asta e ce o să pună capăt și exceselor activiste. Realitatea. Dar mai sunt multe minuni de văzut până atunci. Drept reacţie faţă de dezgustul provocat de Hershey’s, co-președintele companiei media Daily Wire, Jeremy Boreing, a lansat ‘Jeremy’s Chocolate’ cu două variațiuni: HeHim și SheHer (că să accentueze diferența dintre sexe).
Boreing spune : Una dintre ele a cu nuci (‘one of them has nuts’). Dacă trebuie să va spun eu care are nuci, atunci continuați să cumpărați Hershey’s.
Daily Wire a anunțat că Keremy’s Chocolate vânduse 100,000 de bucăți la 12 ore după ce a fost lansată.
Surse : Fox News, Daily Wire, Twitter.